Вандалізм на залізниці

Вандалізм на залізниці

Мало хто замислюється, до чого призводить вандалізм на залізниці. А тим часом збитки від псування майна на залізничному транспорті вражають. Наприклад, за період експлуатації швидкісних поїздів Інтерсіті+ та Інтерсіті, а саме з 2012 року, загальні витрати на позапланові ремонти поїздів, пов’язані з діями вандалізму, становлять понад 10 млн. грн. державних коштів.

Найпоширенішими є пошкодження лобового і бокового скла поїздів через кидання каменів.

Так, у швидкісних поїздах корейського та вітчизняного виробництва, що експлуатуються Українською залізничною швидкісною компанією з 2012 року, було пошкоджено 557 салонних вікон вагонів на суму понад 5 млн. грн.

У випадку, якщо пошкоджене лобове скло у кабіні машиніста, вартість заміни коштує близько 745 тис. грн. З 2012 року випадки пошкодження лобових вікон складають 45 разів.

Свідком одного із випадків вандалізму на залізниці стала співачка Руслана Лижичко.  Невідомі 25 січня кидали каміння у швидкісний поїзд, який рушав за напрямом Київ-Львів. Один із каменів розбив вікно і потрапив у співачку, про що артистка повідомила на своїй сторінці FB.

Українська залізнична швидкісна компанія хоче попередити, що окрім матеріальної шкоди майну залізниці,  дії зловмисників в першу чергу наражають на небезпеку пасажирів, персонал залізниці та самих себе. Звертаємось із проханням повідомляти про побачені факти вандалізму співробітникам залізниці та працівникам органів внутрішніх справ. Винні у порушенні та в незаконному втручанні в діяльність залізничного транспорту притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України. З метою недопущення виникнення аварійних випадків проводиться системна робота із забезпечення безпеки руху, постійно здійснюється підвищення кваліфікації працівників. Однак питання уникнення вандалізму більше залежить від обачності та відповідальності громадян. Саме від дотримання правил багато в чому залежить безпека руху поїздів та безпека пасажирів.