Рейдерство в «Інтерсіті»: рекламодавці заявляють про тиск

Рейдерство в «Інтерсіті»: рекламодавці заявляють про тиск

Клієнти операторів реклами у потягах «Інтерсіті», компаній «Ай Ком» та «Офісер», повідомляють про тиск з боку РА «Мегаполіс» і компанії «Медіа Директ», які вимагають перезаключити договори на розміщення реклами в «Інтерсіті». Про це співробітникам «Ай Ком» та «Офісер» в особистому спілкуванні розповіли представники відразу декількох рекламодавців.

«Стежу за новинами по «Інтерсіті», чесно кажучи, дивуюся … Вчора отримала лист. Прозріла! », — обурюється один з партнерів«Ай Ком». У листі від співробітника РА «Мегаполіс» повідомляється про те, що компанія «Медіа Директ» має право на розміщення реклами в швидкісних поїздах.

Ще одному клієнту «Ай Ком» та «Офісер» надійшов лист безпосередньо від РА «Мегаполіс», у якому повідомляють клієнта, що з 1 липня РА розміщує всю рекламу в поїздах на умовах аутсорсингу згідно з укладеним з «Медіа Директ» договором.

Представник іншого рекламодавця розповів, що в їх компанію дзвонив представник «Медіа Директ» з вимогою протягом двох годин переукласти договір з «новим оператором», інакше розміщена в поїздах «Інтерсіті» реклама буде демонтована.

Ще один партнер «Ай Ком» поскаржився на хамське поводження з боку співробітників «Медіа Директ» і РА «Мегаполіс».

Нагадаємо, з 6 червня 2018 р посаду в.о. директора філії «Українська залізнична швидкісна компанія» (УЗШК) займає Сергій Лейбук. Раніше він працював головним інженером аеропорту «Бориспіль». 21 червня 2018 р правління ПАТ «Укрзалізниця» продовжило договори з компаніями «Ай Ком» та «Офісер» на розміщення реклами в поїздах «Інтерсіті» до 31 грудня 2018 г. 25 червня 2018 р. керівництво філії «УЗШК» без проведення конкурсу та ігноруючи рішення правління ПАТ «Укрзалізниця» підписало договір з ТОВ «Медіа Директ» на розміщення реклами в «Інтерсіті».

Засновником компанії «Медіа Директ» є Ольга Васильєва. Раніше вона ж заснувала рекламне агентство «Мегаполіс», яке займається розміщенням реклами в аеропорту «Бориспіль».

До цього протягом чотирьох років розміщенням реклами у швидкісних поїздах займалися компанії «Ай Ком» та «Офісер», які отримали це право за результатами проведеного конкурсу.