Бортовий журнал

БОРТОВИЙ ЖУРНАЛ


 

Бортовий журнал Intercity Onboard Magazine — це видання з унікальним, інформаційно-розважальним контентом для пасажирів першого класу. Журнал знаходиться у гаманці крісла. Окрім цього, найактуальніші статті видання анонсуються на моніторах у вагонах.

 

Intercity Onboard Magazine — щомісячне видання, має наклад 10 тисяч екземплярів. Основні рубрики та теми журналу:

  • спецпроект — рубрика присвячена масштабному заходу в Україні, розкриває його суть, вивчає історію та ідеологію. Включає ряд матеріалів, інтерв’ю організаторів та зірок, які приймають участь у події;
  • туризм — рубрика присвячена мандрівкам. Матеріали слугують певним гідом по різних містах України та світу з корисними і практичними порадами для туристів;
  • світ у деталях — особливі, цікаві явища нашої планети під прицілом;
  • інновації — рубрика присвячена величним новаторам, геніям сучасного світу, та їх розробкам;
  • дитяча кімната — актуальні статті про стосунки батьків із дітлахами з точки зору професійного психотерапевта;
  • гастротур — про новинки у гастроіндустрії, інтерв’ю і матеріали від авторитетних гастроекспертів;
  • fashion story — секрети світових брендів, їх історія, досягнення та інші актуальні теми світу fashion.

Бортовий журнал

 

Реклама у бортовому журналі

Для розміщення реклами у бортовому виданні, макет має містити наступні технічні вимоги:

Дообрізний розмір 220х270

Післяобрізний розмір: 210х270

Важливі елементи повинні бути розміщені не менше ніж 5 мм від краю. Файли приймаються у наступних форматах: растрові зображення у форматі TIFF без компресії, кольорова модель — CMYK, роздільна здатність 300 dpi чи PhotoShop Binary без компресії. Обов’язкова вимога: макет має бути з вильотами по 5 мм з усіх сторін, не повинен містити шрифти.

Рекламна інформація у журналі може бути у вигляді: розворот, шпальта або пів шпальти у вигляді іміджевого макета, або PR-статті.

Щоб розмістити рекламну інформацію у бортовому видання — зверніться до менеджерів бортового видання.

Рекомендації по розміщенню

Розміщення реклами у бортовому виданні Intercity Onboard Magazine — це гарантований контакт зі споживачем. Журнал забезпечує пасажира якісною, цікавою інформацією протягом 5-7 годин перебування у поїзді. Таким чином, рекламний контрагент може бути впевнений, що інформаційний носій буде донесений до читача.