Брендування поїздів

Брендування поїздів


Брендування рухомого складу поїздів — це рекламний прояв, що дозволить у мінімальні строки ознайомити аудиторію із брендом. Такий рекламний носій дислокується на вагонах першого та другого класу, на 14 рухомих складах, куди входить: 10 складів HYUNDAI ТА 4 склади EKP. Загальна кількість — 118 вагонів.

Вартість брендування поїздів «Інтерсіті» прораховується за запитом, в індивідуальному порядку. Виділити конкретні направлення прямування поїзду неможливо, окрім напрямку до Перемишля (Польща). Перед брендуванням потягу, рекламний макет чи сюжет узгоджується не менш, ніж за два місяці.

Замовник має можливість забрендувати два потяги, котрі будуть курсувати у різних направленнях. У кінці місяцю формується звіт по рейсам, також є можливість надати фотозвіт монтажу, що проходить у депо.

Замовник має можливість обрати брендування декількох форматів:

  • 100% — 17х0,7 м;
  • 50% — 8,5х0,7 м;
  • 30% — 5,5х0,7.

Рекомендації по розміщенню

Брендування поїздів «Інтерсіті» — це унікальний канал для розміщення реклами. Адже кількість пасажирів та людей на шляху слідування потягу  — більше 1 мільйона осіб на місяць. Тривалість зупинки поїзда на станціях — 1 хвилина.

Такий тип розміщення рекламного носія за рахунок постійного зорового контакту із реципієнтом підтримує імідж та інформує про бренд чи товар велику кількість людей.