Реклама на моніторах

РЕКЛАМА НА МОНІТОРАХ


Intercity

МОНІТОРИ В “ІНТЕРСІТІ”

Монітори у швидкісних потягах «Інтерсіті» — це канал із розважально-інформаційним контентом для пасажирів, що розташовані у 10 складах HYUNDAI, у 1-му та 2-му класі. До одного складу входить 9 вагонів. В кожному з них налічується 6 моніторів.
Монітори широкоформатного розміру (16х9). Для забезпечення комфортної комунікації з пасажиром, ефір на моніторах в «Інтерсіті» побудований за принципом телевізійного каналу із безперервною трансляцією розважального контенту. Рекламний ролик з’являється кожні 20 хвилин.

ВІДЕОРЕКЛАМА У ПОЇЗДІ

Для розміщення реклами на моніторах у «Інтерсіті», ролик має бути відео-формату AVI чи MPEG. Відомості наводяться з компресією не більше 10%. Варто звернути увагу, що службовий текст із лівої сторони екрану займає 1/5 частину, по центру і справа — 1/8 частину.  Рекламна інформація у відеоролику має відповідати нормам суспільної моралі. Заборонено наводити у відеоматеріалі сцени вульгарного характеру. Усі відеоматеріали програються без звуку, із обов’язковим наведенням субтитрів на український мові. У контенті заборонено розміщувати логотипи спонсорів чи партнерів, а також наводити адреси чи назви міст окупованих територій. Тривалість одного ролику — до 30 секунд.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО РОЗМІЩЕННЮ 

Розміщення реклами на відеомоніторах у швидкісних потягах «Інтерсіті» — це гарантований контакт із споживачем. Монітор знаходиться у зоні огляду для кожного пасажира. Заміну ролика можна робити кожен тиждень.

 

ПЕРЕВАГИ РЕКЛАМИ НА МОНІТОРАХ В “ІНТЕРСІТІ”:

  • перемикнути канал неможливо;
  • через відсутність альтернативних каналів розваг у поїзді, монітори привертають увагу пасажирів;
  • трансляція на моніторах безперервна, рекламні відеоматеріали з’являються кожні 20 хвилин. Середня тривалість поїздки — 6 годин.